۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

واکنش عجیب نماینده مجلس | حیدری: چنان از شاسی‌بلند می‌گویند که انگار نمایندگان لکسوس گرفته‌اند

واکنش عجیب نماینده مجلس | حیدری: چنان از شاسی‌بلند می‌گویند که انگار نمایندگان لکسوس گرفته‌اند
یک نماینده مجلس گفت: اگر در دوران مجلس یازدهم سوءاستفاده و رانتی هم شده باشد وقتی جمعش کنیم به اندازه سوءاستفاده یک نماینده دوره قبل نیست. هزاران هکتار زمین و ارضی کشاورزی و ملی را غارت می‌کنند چرا واقعاً آنها مطرح نشد؟
کد خبر : ۶۲۶۵۶۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایلنا، یک نماینده مجلس گفت: اگر در دوران مجلس یازدهم سوءاستفاده و رانتی هم شده باشد وقتی جمعش کنیم به اندازه سوءاستفاده یک نماینده دوره قبل نیست. هزاران هکتار زمین و ارضی کشاورزی و ملی را غارت می‌کنند چرا واقعاً آن‌ها مطرح نشد؟ این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.

درباره مطرح شدن مسائلی بین محسن پیرهادی و سید مصطفی میرسلیم که در فضای مجازی بیان شد و هر یک دیگری را متهم به موضوعاتی می‌کنند و اینکه بیان کردن چنین مسائلی در سال منتهی به انتخابات چه تاثیری بر نگرش جامعه نسبت به جایگاه مجلس می‌گذارد، گفت: این دو نفر آدم‌های پیشکسوت و با تجربه‌ای هستند. آقای میرسلیم و آقای پیرهادی خودشان باید تصمیم بگیرند و اجازه ندهند در چنین شرایطی این مسائل پیش بیاید و تنها عاملی هم که می‌تواند کمک کند خود این دو نماینده هستند، اگر اختلاف سلیقه و دیدگاهی دارند، بنشینند مرتفع کنند تا این اختلافات باعث سوءاستفاده یک عده‌ای بیرون از مجلس نشود.

میرسلیم و پیرهادی در جزئیات اختلاف دارند نه در اشتراکات